Thank you for coming to the Re:ON "Green Plants" Show!


.:+*+:..:+*+:..:+*+:.

*English message is written below the Japanese one.*
*アウトフィットのリストは英語の下をご覧ください。*

.:+*+:..:+*+:..:+*+:.


先日はRe:ON『Green Plants』公演にご来場くださり、誠にありがとうございました。
昨年のハロウィン公演(といっても12月までありましたが・・・!)以来、本年初めての公演でしたが、いかがご覧いただけましたでしょうか?
プログラムといたしましては、スバルが残念ながら休演することになってしまいましたが、新たなメンバーも加わって、全員が新作、またはフルリメイク版を披露いたしました。お楽しみいただけたようでしたら幸いです。

私は『Desire - Passion and Impulse』を披露いたしました。
この演目は、なんと遡ること2014年に初めて挑戦したデュエットダンスです。もう7年もたつのですね・・・なんて早いんでしょう!
演目紹介文にも書きましたが、デュエットダンスというからには、相手役が必要です。昨日送らせていただいたお礼メッセージへのお返事で、このことを覚えていてくださった方がいらして、とても嬉しく思いましたし、相手役が女性になったバージョンもいいねって裏で話していたこととか、相手役だけじゃなくて女性役も変えてみたらどうなるだろうとか・・・!終わったばかりなのに、想像だけが膨らんでいます(笑)
また、目指していた雰囲気をドンピシャな言葉で感想に書いてくださったり、劇場で実際に「がんばれ!」とご声援をいただいたりと、皆様からの応援が本当に励みになっていて、感謝の気持ちでいっぱいです。

そして、ほかの演者の演目も・・・!
ヨピは、今回がRe:ONメンバーとしては初舞台(と、Twitterに書かれていましたね(笑))で、しかも新作を披露してくれました。本当にダンサーとしても私にとっては大先輩のよぴさん、今回もユニークなステージで、登場人物もたくさん出てきて、その出て来る場所もあそこからここからと、最初からわくわくが止まりませんでした!また、音楽が拍を刻むような音楽でしたが、その拍にダンスの動きがしっかりと合っていて、見習いたいなぁと思いながら目を凝らして見ていました。
フェアは、毎度のことながら(?!)、リハーサルのときはまだ完成していなくて、初演版(?)を見せてくれたのですが、本番のフルリメイク版を見てみますと、雰囲気はしっかりとそのままで現代化されていて、そして内容ももっと鮮明になっているように感じました!ダンスアニメーションはもちろん、モーションの変化もスムーズで、私ももっと細かい動きがつながるように頑張りたいと思いながら見ていました・・・!

次回のRe:ONは未定です。
次は私も新作を、できれば'ppff,として何か作りたいなぁと思っています!(キリエとしての新作も、きっとそのうちに・・・。)
それでは!本当にありがとうございました。またお会いできるのを楽しみにしています!


.:+*+:..:+*+:..:+*+:.


Thank you for coming to the Re:ON "Green Plants" show the other day!
This was our first-time stage of this year since last year's Halloween show (although it lasted by December lol). How did you see it?
Talking about the entire program, we were so sorry that Subaru had to be absent due to his health, but with new members joining us, all of us performed a new or a full-remake act. I'm glad if you enjoyed.

I danced "Desire - Passion and Impulse".
This one was my first duet dance I tried to create as old as in 2014. 7 years has passed now... wow time flies away!
I wrote in my program's introduction, but since it's a "duet" dance, I need someone to dance with me. A reply to my thank-you message sent yesterday suggested that they remembered it, which made me very glad. I can't stop imagining to have female someone version (we have talked about it in the background lol) and to have someone in the female-dancer position, although the show has finished just a few days ago XD
Also, I'm really thankful to receive your cheers from replies in which they write my dance's atmosphere right as I hoped, and from the actual "cheers!" voices in the theater.

And here let me introduce other acts too...!
Yopi stood on the stage for the first time as a Re:ON member (as she wrote in her Twitter! lol), and she released her new act. Really a great senior as a dancer for me, she entertained people by her unique stage. For example, I could not stop being excited from the first scene when many characters appeared... from here and there! Also, the song was very rhythmical, but her each dance movement matched with each beat! I stared at her act with hoping to learn something from it.
Fair, as usual (?!), could not finish his remaking before the rehearsal, so he showed the original version (maybe?) at that time. But when I see the full-remake version at the actual show, I felt the same atmosphere but more modernized, and we'd be able to sense the story much in details! Also, the motion animations, so as the dance animations, changed very smoothly. I watched at his act with thinking I should try harder about niceties of animation's transitions...!

Next Re:ON show is not scheduled yet.
I'm considering to make a new dance, and if possible, by 'ppff,! (A new one by Kyrie will be coming someday, maybe....)
That's all! Thank you so much and hoping to see you next time too!


.:+*+:..:+*+:..:+*+:.


.:+*STYLES*+:.

.*MAIN ITEMS*.
Opale: Pia Hair with Headband [S] (Color: Ombre/Shatush)
cheezu: sora dress & hoodie (Color: White & Navy Lines)
Mosquito's Way: Drew Sneakers

.*OTHER ITEMS*.
Nova: Maria Necklace (Color: Silver)


.:+*HEAD & BODY PARTS*+:.

.*HEAD PARTS*.
Genus Project: Baby Face W001 (Head v1.7 & Jaws v1.1)
CATWA: UN-RIGGED EYE V1.2
MANDALA: EAR_ver-B STEKING_EARS_Season5

.*BODY*.
Maitreya: Lara (Body V5.2)

.*SKIN*.
Boataom: Alyssa 'Albina'Light & Orignal-Small


.:+*COSMETICS & NAILS*+:.

.*FACE*.
PiAD: Eyelash Tres02 GENUS

.*TATTOOS*.
Stardust: Hanako & Hana (White + Blush 75%)

.*NAILS*.
alaskametro: Flowerpress (Color: Yellow MIX)


.:+*POSE*+:.
My Creation (Used in the Dance!)


.:+*LOCATION*+:.
konohana Hall: konohana (32,197,3501)